Prečo by ste mali plytvať vašimi zdrojmi pri zmene cien produktov, ak sa môžete zbaviť všetkých starostí jediným stlačením tlačidla?
Vyberte si systém elektronických regálových etikiet „PRICER“, ktorý môže byť komplexne integrovaný s pokladničnými systémami a ktorý je aj riešením pre budúcnosť!
Na veľký počet produktov sa nedostane nová cenová etiketa? Pre realizáciu zmeny cien 500 produktov je priemerne potrebná 3-hodinová práca 5 ľudí. PRICER to vyrieši bez ľudského zásahu, v kontrolovanej forme, v priebehu 2 minút! Veľkou výhodou systému elektronických regálových etikiet „Pricer” je to, že pod jednou infraštruktúrou spravuje grafické a segmentové etikety, tým pádom ani budúce vývojárske práce nebudú spôsobovať žiadne problémy.
Bez problémov, môžete to zrealizovať jediným stlačením gombíka, s predbežným načasovaním, bez zásahu zo strany užívateľa, nakoľko systém PRICER dokáže v priebehu jednej hodiny aktualizovať až 100 000 etikiet.
Zaveďte zľavy typu „Happy Hour” počas týchto období. Ceny sa zmenia na zľavnené súbežne na pokladni a na etikete.
Jedna z veľkých obchodných sietí v Maďarsku v r. 2006 musela zaplatiť pokutu niekoľko 10 mil. HUF z dôvodu rozdielnych cien. Použitím systému elektronických regálových etikiet budú ceny vždy rovnaké na regáloch a v pokladni!
Základnou funkciou PRICER je aj zobrazenie cien vo viacerých menách! Urýchlite rozhodnutie kupujúcich, zobrazte viac informácií, napríklad krajinu pôvodu a alergény!
K systému môžete objednať programovateľný diaľkový ovládač, hlavnou funkciou ktorého je čítanie extra informácií, ktoré môžu byť uložené na etikete. V skutočnosti diaľkový ovládač obsluhuje 2 skupiny: stálych zákazníkov a pracovníkov obchodu. Lojálnym zákazníkom môžeme dať malú ESL kľúčenku, pomocou ktorej, po stlačení gombíka môže zákazník zobraziť zľavnenú cenu daného produktu alebo aj to, koľko bonusových bodov dostane v prípade kúpy tohto artiklu. Uľahčí operatívnu prácu pracovníkov, lebo môžu mať prístup k takým informáciám, aké sú napr. zoznam otvorených objednávok, Facing alebo také iné informácie, ktoré môžu byť vygenerované zo systému na evidenciu zásobalebozo systému ERP.
V prípade obchodnej siete viete z centrály zasielať ceny do jednotlivých obchodov a z každého obchodu dostanete aj spätnú väzbu o aktualizácii. Centrálnou kontrolou môžete preveriť aj prácu zamestnancov, môžete zistiť, koľko etikiet neumiestnili do predajného priestoru.
Systémom elektronických regálových etikiet „Pricer” sa dá zaručiť, aby ceny vo Vašom online obchode a na regáloch Vášho obchodu boli vo všetkých prípadoch totožné, dokonca to všetko v automatizovanej forme! Vaši zákazníci nebudú sklamaní, ani Vaši kolegovia nebudú mať dodatočné povinnosti v súvislosti s priebežným sledovaním cien. Synchronizujte ceny Vášho webového obchodu s regálmi Vašich obchodov!
Softvér „PRICER“ môžete ľahko integrovať s hociktorým obchodným systémom.